Ipswich Towns Alex Bruce er opsat på at flytte til Leicester Street

3 06 2010

Alex Bruce er interesseret i at flytte permanent til Leicester City.

Den 25-årige Ipswich-forsvarer var udlånt i fire-måneders til Walkers Stadium sidste sæson og siger han nød oplevelsen.

City menes at være interesseret i at skrive kontrakt med Bruce, der stadig har et år tilbage af sin kontrakt på Portman Road.

Men enhver flytning vil afhænge af, hvor meget Tractor Boys-bossen Roy Keane vil have for center-back’en. Bruce sagde, at han ville være glad for at blive i Ipswich, hvis en aftale ikke blev nået, men han indrømmede, at en flytning er mulig.

“Jeg har talt med træneren, og han sagde, han gerne ville gøre noget, så jeg bliver nødt til at vente og se”, sagde han.

“Der er et par forhindringer, der skal overvindes, og meget vil afhænge af, hvor meget Ipswich vil have for mig.

“Jeg håber, de finder ud af noget, men hvis de ikke gør det, vil jeg knokle videre i Ipswich og vinde min plads tilbage.”

Bruce var nødt til at vente mere end en måned på at gøre sin fulde debut og varede derefter kun en halv time i 1-0 sejren over Cardiff City i marts og havde behov for kirurgi til at reparere brok.

Men han kom tilbage i opløbet og sluttede fodbold sæsonen sammen med Jack Hobbs i midten af Citys forsvar.

Sæsonen endte i kvaler, da City gik ud af Championship play-offs på straffespark i Cardiff, men Bruce siger, at hans ophold i City var meget behageligt.

Handlinger

Information

Skriv et svar

