Roy ønsker trænerassistent

24 05 2010

Roy Keane leder efter noget ledelsesmæssig erfaring, som han kan tilføje sit personale i forberedelserne til næste sæson.

Ipswich Town-bossen håber, at han kan udnævne en assistenttræner, før pre-sæsonen kommer i gang i slutningen af juni, og han leder efter en person med kendskab til arbejdsmetoder på topniveau.

“At tilføje en assistent til mit personale er noget, jeg har tænkt på i et stykke tid. Selv da jeg var i Sunderland, var det mig på sinde, men jeg fik det aldrig”, fortalte Roy til Ipswich Player.

“Det er helt sikkert et område, jeg vil se på i løbet af den næste måned eller sådan. Jeg vil gerne have nogen klar til pre-sæsonen.

“Det er dog nødt til at være det rette person. Jeg har nogen i tankerne, men jeg er nødt til at sætte mig ned med denne person og se, om han er interesseret, se om der kan blive enighed om en aftale. Der er et stort arbejde forude endnu.

“Det er nødt til at være en person, der er parat til at udfordre mig. Et “ja”-menneske er ikke godt for mig. Jeg vil gerne tro, at mit personale vil gøre det – og de har gjort det – men jeg tror også, jeg har brug for en person med stor erfaring. En, der har trænet på højt niveau. Jeg tror, vi har manglet den erfaring nogle gange på banen og i mit personale.

“Der er masser af gode mennesker derude, der ønsker at komme tilbage i fodbold spillet. Om de vil arbejde med mig, om de ønsker at arbejde i Ipswich, hvorvidt de ønsker at være en assisterende træner… Disse er alle spørgsmål, der skal besvares.”

Handlinger

Information

Skriv et svar

