Town ikke i nærheden af McManus

26 08 2009

Intet hold i Stephen McManus rygter.

Intet hold i Stephen McManus rygter.

Hvis Town skulle have været tæt på at sikre sig Celtic-kaptajnen, Stephan McManus, så er det i hvert fald gået manager Tony Mowbrays næse forbi: “Jeg har ikke noget imod at folk er interesserede i mine spillere, men jeg vil foreslå, udfra hvad jeg ved er, at Stephen McManus ingen interesse har i at komme til Ipswich.”

“Han er kaptajn for Celtic, og kæmper for at komme tilbage på holdet. Real Madrid kunne være interesseret i en af vores spillere, men det betyder ikke at han er på vej væk. Jeg vil sige at der intet ligger i rygterne.”

Rygterne svirrede ellers tidligere på dagen om, at Ipswich var tæt på at hente skotten ind på lån, med henblik på en £2,5m, hvis alt skulle gå vel.

Handlinger

Information

Skriv et svar

