En tur til Ipswich tirsdag

27 10 2008

Måske det var fordi vi endnu ikke har overbevist i de kampe jeg endnu har været til, at det tog mig lidt tid at beslutte hvorvidt jeg ville spendere 2½ time på at komme til (og fra) Ipswich imorgen, når de får besøg af Charlton Athletic. I den sidste ende så kunne jeg dog ikke lade være. Jeg har været siden vi sluttede i midten af ligaen under Joe Royle, og hvor vi spillede det mest forfærdelige fodbold – selv værre på den værste dag under Jim Magilton.

Vores 3-1 i Plymouth Argyle i lørdags gjorde det naturligvis også lidt nemmere at vælge, hvorvidt jeg skulle bruge min tirsdag hjemme foran TV-skærmen, for at følge med i opdateringerne fra Portman Road via SKY Sports News (uden tvivl den bedste fodbold kanal), eller tage turen til Portman Road.

Charlton har en meget ringe statistik på udebane, og med en sejr imorgen, så kan vi ligge os op á point med holdene i Play Off. Så er det bare spørgsmålet om vi kan blive hængende deroppe, men med den bredde vi har i truppen kontra visse af de andre mandskaber i rækken, så synes jeg der er grund til optimisme.

Nu vil jeg dog ikke lade mig rive med alt for meget, ligesom englænderne gør (lidt for tit), blot fordi vi har vundet 3-1 i Plymouth – og blot har tabt en af de seneste ni kampe i The Championship (til netop Charlton på The Valley) – inden jeg har set Town i aktion imorgen.

Handlinger

Information

Skriv et svar

