Keanos største udfordring

25 09 2008

Roy Keane har allerede prøvet meget i sin korte karriere som manager, og selvom det at få Sunderland rykket op og dernæst få dem til at overleve i Premier League, så har Keanos største udfordring til dags dato været en udekamp. En udekamp i The Championship for to sæsoner siden ingen ringere end Ipswich!

Her kommer Keanos historie (taget fra et interview med The Times):

Roy Keane er ikke den store fan af ABBA.

Roy Keane er ikke den store fan af ABBA.

“Jeg tror at min største udfordring som manager lige nu. Min sidste store udfordring? Efter jeg lige var ankommet spillede vi på udebane i Ipswich, hvor vi tabte 3-1, og her sværger jeg på at de spillede ABBA musik lige før kampstart. Lige før vi gik på banen var ABBA på, med Dancing Queen mener jeg. Ipswich må have stået ude foran døren til vores omklædningsrum og lyttet til os høre Dancing Queen, og tænkt, at vi har en god chance imod dem! Det ville være hvad jeg ville tænke. Og de slog os rigtig nok.

Jeg tror at et par af spillerne elskede lyden af ABBA – og det var det store problem! To af spillerne stod og dansede over i hjørnet – de ville ikke ud at spille, de ville hellere blive inde og lytte til ABBA! Det var vores massør der stod bag, det var ham der havde sat det på. Jeg husker at jeg stod og tænkte, at dette ikke kunne være rigtigt. Ingen af spillerne var mand nok til at sige “Hey, vi gider ikke lytte til det l***.””

Massøren er ikke længere i Sunderland!

Handlinger

Information

Skriv et svar

