Magilton bider fra sig

22 09 2008

Towns manager, Jim Magilton, giver nu sine kritikere igen, efter nordireren igen i weekenden fik kritik af sine taktiske egenskaber. Intet mindre end 25 spillere er blevet benyttet i denne sæson, og det efter blot syv kampe, men det ser Magilton kun som en fordel:

“Jeg vælger det hold jeg mener der kan vinde en fodboldkamp. Det handler ikke om den bedste opstilling, men om spillere jeg mener der kan vinde kampen.”

Magilton forsætter: “Indtil i alle stopper med at snakke om det, og tillader mig at gøre mit arbejde, så vil jeg forsætte med at lave ændringer.”

Magilton stillede i weekenden op i en 4-4-2 opstilling, og ikke som tidligere nævnt her på siden i en 4-5-1 opstilling. Dette ændre dog ikke på det faktum at 25 forskellige spillere er blevet brugt, og at Magiltons rotations-system kun har bragt to sejre i syv mulige kampe.

Lad os se hvad de kommende kampe bringer – det skal i hvert fald blive spændende at se om vi kan spille op med Wigan i onsdagens Carling Cup opgør. Wigan er nemlig et af de få Premier League mandskaber der går efter at vinde Carling Cup’en i år – og stiller derfor i noget nær stærkeste opstilling.

Handlinger

Information

Skriv et svar

