Vi har rundet de 25 medlemmer !

14 09 2008

Dag for dag stiger antallet af medlemmer stødt og roligt. Vi har lige nu rundet de 25 medlemmer, og jeg er rigtig glad for den positive respons jeg har fået på sitet. Hvis du endnu ikke er med på listen over danske fans, så send mig en email på bim@adslhome.dk, og jeg skal sørge for at du kommer med på listen hurtigst muligt.

Der er et par ting som har været oppe imens sitet har kørt, og dem får du en oversigt over her:

  • Superliga Manager ’08: Vi kører i efteråret en konkurrence via TV2 og Danske Spils Superliga Manager ’08. Præmien kommer til at være en pakke fra TWTD’s med et par af de seneste blade (god læsning skal jeg hilse at sige) samt en t-shirt efter eget valg.Stillingen i Superliga Manager ’08 føres suverænt af Uffe, der med sit hold “ipswich town fc” har scoret 19.420 point indtil videre. Da denne Uffe ikke lige har givet sig selv til kende endnu, vil jeg gerne bede personen om at kontakte mig, hvis det skulle være at det blev til en endelig sejr i vores private liga.
  • Hvor slutter vi? Afstemningen er slut, og 27 stemmer blev afgiver. 41% mener vi rykker op, 47% mener vi ender minimum i Play Off, imens de sidste 11% af stemmer faldt på Town som blive et midterhold denne sæson.
  • Forum: Jeg arbejder stadig på at få sat et forum op, men desværre er det ikke så lige til på WordPress. WordPress tillader kun meget få plugins, såkaldte tilføjelser til deres programmering, og her indgår ingen fora. Dvs. jeg skal sætte et op eksternt – og lige pt. råder jeg ikke over et webhotel, men jeg arbejder stadig på sagen.
  • Om Ipswich: Jeg vil over de kommende uger forsøge at bygge en guide op omkring Ipswich, så alle jer der jævnligt besøger byen kender til alle de gode steder at gå på pub og bo/overnatte.
Handlinger

Information

Skriv et svar

