Alan Lee blev Palace-spiller

1 09 2008

Alan Lee har spillet sin sidste kamp for Town. Som tidligere rygtet her på siden, så havde Town accepteret et bud fra Crystal Palace på den store angriber. Alan Lee kom til Ipswich i januar 2006 fra Cardiff City, og i sin tid på Portman Road nåede det at blive til 140 kampe, heraf 13 som indskifter, og 34 mål.

Den irske angriber synes at være blevet lidt for tung i den sidste ende af sidste sæson, men alligevel var Crystal Palace villige til at betale hele £600K for Lee, der netop er fyldt 30 år.

Efter Alan Lees hattrick imod Luton Town i oktober 2006 besluttede jeg mig for at smutte ned i Town-shoppen og købe den daværende udebane-trøje med Lees navn på ryggen. Senere var jeg så heldig at få foreviget trøjen med en autograf samt billede som ses her:

Mig selv, Alan Lee og Horry Money.

Mig selv, Alan Lee og Horry Money

Alan Lees hattrick imod Luton Town:

Handlinger

Information

2 responses

2 09 2008
peterweng

Det er vel ok? Til gengæld glæder jeg mig over at Town beholder Jon Walters. Det havde helt sikkert ikke kunne lade sig gøre uden Marcus Evans’ pengepung. Jeg synes nu at Town har en rigtig god trup med gode nyindkøb. Resulaterne skal nok komme når de har spillet flere kampe.

3 09 2008
Michael Rasmussen

Helt enig. Lee var ved at blive lidt for langsom, og selvom han altid er god for et mål eller to i boksen, så løber han mange gange forgæves efter bolden pga. hans hurtighed.

£600K for en spiller som vi hentede for £150K er desuden heller ingen dårlig handlen.

Har det fint med vi beholder Walters, men jeg ville ikke have sagt nej til £3m. Walters har ikke vist det gear som vi så sidste sæson, og hvis han ikke snart kommer igang, så ender han på bænken, da Magilton foretrækker Counago, Lisbie og nu Stead oppe i front.

Skriv et svar

