Ipswich – Wolves

22 08 2008

Jeg vil op til hver kamp sætte fokus på spillemarkedet. Jeg vil ikke vurdere betting value, men blot give en oversigt over hvor du henter de bedste odds på opgøret. Desuden vil jeg selv komme med et kvalificeret bud på kampen, og her skal det siges at det er helt på eget ansvar at følge mine tips.

Scorer Lisbie igen denne weekend?

Scorer Lisbie igen denne weekend?

IPSWICH TOWN – WOLVERHAMPTON WANDERERS
Portman Road, lørdag d. 23. august kl. 16.00

ODDS 1X2
Ipswich sejr: Coral 2,38 – alternativ: Betfair 2,36
Uafgjort: Coral 3,4 – alternativ: Betfair 3,5
Wolves sejr: Ladbrokes 3,3 – alternativ: Betfair 3,4

MÅLSCORER
Kevin Lisbie har vist rigtig gode takter i sine første to kampe for Town. Lisbie ligger på odds 7 som første målscorer hos de fleste bookmakere, men det er måske mere interessant at spille Lisbie som “anytime goalscorer” til odds 3 hos William Hill.

RESULTATET
Både Ipswich og Wolves har været involveret i et par målrige kampe allerede i denne sæson. Alle kampe, inklusiv i Carling Cup’en, er endt med over 2,5 mål, og det skal bestemt heller ikke udelukkes at kampen her ender med over to scoringer. Hos Ladbrokes får du pengene 1,96 igen, hvis de to hold er i målhumør, og scorer mere en to kasser.

MIN VURDERING
Det bliver den første Ipswich-kamp jeg skal se i denne sæson, og jeg tror på det bliver en livlig, men stadigvæk lidt tilbageholden affære, da jeg er ganske overbevist om at Wolves’ respekt for Town er så stor, at de er tilfredse med krydset. Sidste sæson endte opgøret 3-0 til Town, men jeg tvivler på om vi kan slå Ulvene med så overbevisende cifre denne gang.

Wolves er en af bajlerne til Play Off, og derfor venter der en vigtig opgave her for Town.

Handlinger

Information

Skriv et svar

