Ejerfornemmelser…

25 06 2008

I mens Ipswich har et transferbudget på £10m denne sommer, så ser det anderledes ud hos flere konkurrerende klubber i The Championship. Her til morgen kiggede jeg lidt rundt på diverse sites, og på en Southampton fanside fandt jeg følgende indlæg: SFC, an Ipswich Town feeder club?

Først tænkte jeg hvor mange spillere vi havde på holdet, der tidligere har spillet for Southampton (ingen spillere pt.), inden jeg læste indlægget, men jeg fandt hurtigt ud af at det er fordi man i Southampton mener at målmandstræner Malcolm Webster og Richard Wright tilhører dem, men nu frygter at Ipswich kommer og tager begge for snuden af Soton. For en hver Ipswich-fan er det naturligvis klart at disse to personligheder var tilknyttet Ipswich, inden de kom til Southampton!

Det er et sjovt lille indlæg, som viser at Ipswich bestemt bliver taget seriøst i denne sæson, men selvfølgelig også fordi skribenten ikke tænkte over Ipswich Town som SFC feeder club!

Handlinger

Information

Skriv et svar

