Velkommen til ITFC bloggen!

9 06 2008

I forsøget på at holde den danske Ipswich-ånd ved lige, så prøver jeg her med en lidt mere personlig indgangsvinkel til forholdene på og omkring Portman Road. Efter godt 3 år i det engelske, har jeg snart fået set en hel del Ipswich-kampe, og jeg må sige at sæson for sæson, så er det blevet gradvist mere spændende at følge Town!

Vi lever i en blog-tid, og derfor vil jeg prøve at opdatere jer så oftest så muligt med nyt fra Portman Road via bloggen her. Hvad angår aktiviteter i Supporter Club sammenhæng, så er jeg desværre bange for at den tid er forbi, men jeg håber stadig at dette kan blive samlingsstedet for alle jer danske supportere.

En blog fungerer ligeledes som et forum. Du er som læser af mine artikler derfor mere end velkommen til at starte en diskussion!

Velkommen til !

Handlinger

Information

One response

15 06 2008
Jørgen Dahl

Hej Michael og alle andre Ipswich fan!

Det er dejligt at høre at du (Michael) er faldet godt til i England. Endvidere glæder det mig, at der igen kommet liv på siden, hvilket jeg har savnet de sidste par år. Jeg glæder mig meget til at følge nyhedsstrømmen, således at vi igen kan blive opdateret med hvad der foregår i og omkring vores elskede Ipswich Town F.C.

Flot og overskuelig side!

Hilsen
Jørgen Dahl,
Hjørring

Skriv et svar

